Relatia ca o guma

Mancare, iar, cum ziceam …e mai frumos sa vorbesti in metafore si cele mai la indemana se leaga de mancare- poate pt ca apelam la ea zi de zi, n am idee, cert e ca am o zi plina de indoieli, si ma gandesc la relatii- prima imagine care imi vine in minte e o guma- oare daca o aseman cu o guma voi gasi solutia mai usor?

Cum sta treaba….am o guma, da, inca o mai am….e veche, si a fost cea mai buna guma de- a mea: aromata, facea balonase mari colorate, imi facea ziua mai frumoasa ora de ora, nu ma plictiseam mestecand la ea, eram nedespartiti. Pana cand intr-o zi a inceput sa i piara gustul, poate ca si din vina mea, am mestecat-o cu pofta si non stop, atat de mult incat acum, s a cam intarit, rar mai reusesc sa mai scot cate un balonas…intr-adevar sunt zile in care, nu stiu, poate imi amintesc gustul de la inceput atat de bine incat il simt din nou si zambesc iar fericita ca am cea mai buna guma. Dar azi e clar o zi in care nu mai mestec, nu mai vreau, guma parca se opune si ea, s a intarit si nu mai pot face nimic din ea. Sa o tin asa degeaba in gura nu are nici un rost, sa o arunc ar fi cel mai usor. Si ce fac? iau alta guma si ??? oare peste cat timp va ramane si ea fara aroma? Sa o impachetez bine si sa o pun deoparte stiu sigur k nu ma va mai indemna nimic sa o mestec din nou……..offffffffff exista oare arome? sau sa continuu sa o mestec sperand ca se va mai inmuia? E adevarat ca am vazut multi care mesteca asa, din reflex, dar acum solutia asta la mine nu prea merge, mai ales cand aroma ei nu e chiar atat de trecuta si stiu ca sunt gume peste tot. Sa stau o vreme fara guma? dar asta presupune sa o pierd pe asta la care tin deja……n am idee si mi se pare totul fara solutie, temporara da, cu siguranta gasesc caramele sau alte Huba Buba- colorate si aromata pentru scurt timp…………nu nu asta imi doresc….nu mi place Huba Buba desi ma indeamna, dar stiu ca dupa ce o voi manca o sa fiu dezamagita si mi voi repeta gata, alta data nu mi mai trebuie pentru ca ii trece gustul prea repede.

Lasă un răspuns

