zambet

azi sunt fericita..si mi am dat seama ca atunci cand esti fericit nu ai timp sa scrii…nu am mai scris nimic de multa vreme.

Citesc Oana Pelles – Jurnal – splendida carte, si nu mi place cuvantul asta de obicei, imi pare prea mult. Stilul e usor, cald, placut, aduce cu Octavian Paller. Ma face sa ma simt ca intr-adevar de multe ori alergam degeaba si pierdem ziua in zadar. Si …cati oameni talentati avem si am avut…

Cand stai departe de oamenii astia de valoare parca uiti de ei..si e pacat.

Ducu Berti, Chopin- seara cu trecut si toate astea datorita unei carti….e bine sa citesti 🙂

Lasă un răspuns

