VREAU

Vreau sa nu uit niciodata cat de frumoasa e viata….se uita usor si pentru asta trebuie scris: pe pereti, pe telefon, oriunde…nu vreau sa ma pierd pe drum, desi e atat de usor si la moda.

Stiu ce vreau, vreau sa ma bucur de fiecare zi, putin cate putin pentru ca mor de teama ca intr o zi voi stii ca mai am putin timp. Vreau sa vad cladirile din jurul meu, frunzele, copacii, copiii, si fiecare semn aparut in cale.  Vreau sa iau in fiecare zi ceva in suflet, si sa nu aman niciodata, sa nu astept, sa nu ma impiedic, sau daca se intampla, sa rad si sa recuperez.

„Cat as vrea sa pot sa aleg mereu…

gandul bun din tot ce i rau ”

Vreau sa iubesc mereu, si sa nu uit ca asta presupune efort dar si placere. O sa ma incapatanez sa ma plimb in parc cu el si cand abia o sa ne tinem pe picioare…vreau sa stiu sa fiu intelegatoare, surprinzatoare si sa mi amintesc ca viata e pe zile!!!!!!

Nu- mi pasa de ce spune restul lumii, visul meu e deja conturat si mi place, asa vreau sa fie …cu zumzet, soare, rasete, jocuri, culori, haine largi si lejere, iarba si nimic care sa te constranga. Poate ca toti visam la asta, dar eu chiar vreau sa tin cont de inima mea.

Azi am scris…putin… si m-am bucurat.

Lasă un răspuns

