FERICIRE

Bai nu stiu ce sa intampla, maine cand voi citi asta sigur mi se va parea o prostie, dar am pbservat ca, o data pe luna am o noapte in care nu dorm. De ce?? pentru ca creierul incepe sa se miste si sa vina cu tot felul de vise…poate ca de fapt doar o seara pe luna dorm, si atunci visez frumos.

probabil pt k se apropie sfarsitul anului, sau poate pt ca e luna plina, nu stiu (cristiana stie mai bine)..dar de data asta am facut efortul si m am ridicat din pat sa scriu un rezumat al muncii creierasului de noapte.

Au fost tot felul de subiecte pana acum….majoritatea legate de job pentru ca cel prezent nu mi prea multumeste sufletul…si atunci in noptile astea deosebite gaseam mii de variante de a face bani din lucruri care mi plac…si erau atat de multe incat aveam impresia ca voi avea o problema in a alege o varianta….dar dimineata totul se spulbera- si nu e un verb folosit pompos, e chiar ceea ce  se intampla…totul parea o fantezie de copil care nu avea nici o legatura cu practica si viata reala.

Dar acum scriu, macar sa rad maine mai bine 😀 Ghici ce mi a mai trecut prin cap acum…asta asa in liniste fara sa auda costin. Am vazut si un film frumos impreuna, poate si asta a contribuit: My life without me- recomand. Asa….deci, ma gandeam eu acusica in pat incercand sa adorm, ce bine si frumos e cu costin (azi, acum 🙂 ) si ca as vrea sa fie toata viata asa..si poc poc fssss fsss conexiunile de sex feminin s au incins si m-au ttrasnferat la basmul : nunta. Apoi iar ffsss fsss prrr prrr si poc mi am dat seama ca nunta asta e cam grea si scumpa (asta in contextul in care Costin isi va face vreodata curaj sa ma ceara). Mda, imaginea mea de nunta nu prea se potriveste cu cea din zilele noastre. Cam toate fetele stresate de povestile mele stiu ca Dana isi doreste o nunta la cort, in aer liber, cu dans si voie buna…dar ca probabil voi ajunge tot la nunta obisnuita, ca de…asa se face.

Bai dar jurrrr (Mariuca) ca nu asa vreau sa fie. Si uite iar imi dau seama acum cata influenta au prietenele mele asupra mea ca mereu imi vin in cap cand fac sau gandesc ceva 😀 Asa…si poc conexiunea cu prietenii mei buni-m am gandit ca nu as putea niciodata sa o pun pe Kitty sau Andreea sa plateasca meniul nuntii mele…hai Olivia da, ca e o doamna :P. Bun..deci ce-i de facut (moama Kitty daca ai ajuns tu sa citesti atat pentru mine…promit ca ti fac un masaj). Scriu pentru ca in fata nu cred k ati avea rabdare sa ascultati, si probabil nici eu sa povestesc. Solutia mea fu : am atatia prieteni destepti, frumos si priceputi….si nu vreau sa le cer bani, dar totusi iti trebuie bani pt nunta. Si m-am gandit : oameni buni, daca tineti la mine…hai sa mi mai faceti un moft: cum sa fac eu nunta asta..fara sa ma imprumut pe viata, si fara sa va iau si voua bani. Ce ar fi sa facem o nunta asa cum o visez eu: fara restaurant, chelneri, data fixata cu 3 ani inainte etc.

O sa gasesc eu un loc, probabil in Urziceni ….o sa dau bani pe un cort mare si frumos de inchiriat, cu lumina cu tot ca sa aiba Paun unde sa faca poze…si de restul hai sa VA OCUPATI VOI. Adica hai sa fim primitivi si sa facem schimb de servicii: bag mana in foc ca fiecare om drag mie sau lui costin poate sa faca ceva pt petrecerea asta: o idee, un joc, un dans, o oala cu sarmale, o prajitura…Mariuca o hostessa, Adita o combinatie sa iau whisky-ul pt Kitty mai ieftin….etc etc.

E atat de naspa oare sa n-ai meniu?? oricum sincer, sigur se apuca Kitty sa numere tot, sa le imparta pe categorii , face ea cu Cristiana un meniu de toata frumusetea 😀 Deci eu am locul si pe voi. Si facem o lista mare cu cine si ce poate ajuta…de la marturii la tort, bagam acolo un bufet cu de toate hand made sau fiecare cum se descurca ..si avem party fara 100 de euro 😀 ha???? merge?

Regula de aur: fara tocuri…decat daca-mi veniti cu biletel care explica motivul chinului (Simona) Cerinta maxima pt fete: Probabil ca o sa mi iau o rochita banala in care sa ma simt bine…dar o sa fie alba- nu vreti voi sa mai ma rasfatati o data si sa fiu eu singura in alb…pretty please 😀

Deci daca mere visul asta, facem o lista cu numele prietenilor, fiecare completeaza in dreptul lui cu ce poate sa ajute si kitty eu cristiana si oliv le aranjam 😀 Or sa vina si familiile, astia mai batranei, obligatii,etc si bunicii care abia asteapta sa rasufle linistiti- probabil ca ei vor veni cu bani- ar fi prea greu sa i pun sa faca ceva, si sigur au ei la ciorap bani pt nunta Danei …si timp sa stranga au avut :)) multumesc lui Costin pe aceasta cale in numele lor 😛 – deci si cortul etc ar fi acoperit. Playlistul e super important…neaparat fiecare baga si un nume de melodie – SA FIE CLAR. si poate si un moment artistic ceva, pff pe Andreea saraca o vad facand atatea: make up, dj, pictura….Cristiana impodobeste feng shui, Kitty numara, turcoaicele dau din buric, turcii danseaza traditional…pff ce o sa mai ma distrez…deci hai la muncaaaaa…PS: o sa alegem ziua neaparat sa fie cu soare 😀 vdm noi cand, ma sfatuiesc cu voi, ca doar restrictii nu’s.

Hhihih oare acum o sa pot sa dorm??? idei ma sunt dar nu mai am chef de explicat…ne descurcam noi si cu improvizatii reale 😀

Lasă un răspuns

