Frica

Stiam ca sunt fricoasa si in fiecare zi am noi temeri. Realizez ca tehnologia avanseaza si parca nu vreau, am impresia ca vom pierde mai mult decat vom castiga. De exemplu am citit acum o stire care spunea ca in curand vom putea scrie in aer, fara a mai avea nevoie de pix si hartie. Parca imi pare rau, oricum sunt nostalgica dupa stiloul si pixul tot mai rar folosite…e cu atat mai clar ca vor disparea scrisorile. Vrem sa ne usuram viata dar parca nu mai avem timp de nimic. Trecem prin toate cu viteza si vrem sa stim cat mai multe dar trecem cu vederea si esentialul..sunt curioasa unde se va ajunge si pana atunci incerc sa ma bucur de lucrurile simple, cat le mai avem. De exemplu zilele trecute m-am bucurat sa constientizez ca sunt contemporana cu Victor Rebengiuc, l-am vazut cumparand fructe, elegant si zambitor. Cei mici nu stiu daca vor mai avea timp sa afle de el, chiar apreciam campania la metrou cu Oameni frumosi, oameni care au realizat ceva, simpli, a caror poza a fost pusa la metrou. E practic o metoda buna de selectie, la cate informatii putem gasi pe internet, nu prea mai stim sa alegem si sa recunoastem modelele.

Lasă un răspuns

