definitie

Am crezut tot timpul in principii, reguli, legi….azi nu. Nu mai cred pentru ca sunt degeaba, clar nu sunt valide decat pentru unele situatii, unele momente…parca asa sa ti dea peste nas la tot ceea ce ai sustinut sus si tare. Nu mai cred ca daca iubesti pe cineva nu ai ochi pentru altul, eu care sustineam iubirea absoluta, ca daca o secunda El a uitat de Ea..pai atunci iubirea nu exista. Acum ma indoiesc de toate astea. Nu stiu ce sa zic, poate ca nu stiu ce e exact dragostea,,,desi de multe ori m a ars pieptul in partea stanga, si am gustat lacrimi…ma gandeam ca din dragoste. Habar n-am si mai trist e ca cred ca nici nu voi avea…parca dragostea e ca Dumnezeu, e ceva abstract vazut de fiecare cum vrea…fara de care stim ca nu putem trai si atunci tot cautam si cum simtim ceva credem ca gata: yeeeiiiiiii am gasit-o. Sau nu. De azi fug de definitii…pentru ca nu mai cred in ele.

Lasă un răspuns

