INSCRIPTIE

Maine vreau sa iau bilete la spectacolul lui Alifantis..nu am fost niciodata si melodiile lui m au miscat de multe ori..si azi am ascultat din nou sa fiu sigura ca merita sa platesc biletul 😀 desi stiam dar asa…din ratiune de femeie calculata 🙂  Si melodia preferata ramane Inscriptie pe un inel..si m-a facut sa ma gandesc ce mi-as scrie eu pe inelul de purtat o viata 😀 Si am ajuns la varianta scurta NOI∞   

Costin a zis ca raspuns rapid: jumatatea mea de inima. E frumos sa ai la deget un mesaj pe care sa-l vezi de fiecare data cand vrei sa te bucuri 🙂

Lasă un răspuns

