sa nu uit

K pe 6 aprilie m am certat cu costin, s a imbatat desi imi promisese ca nu va mai face asta…nici nu stiu de ce il cred, ba stiu de  fapt, dar tare mi as dori sa poata sa nu se mai imbete praf.

M am incercat pe mine in ziua aia, incercand sa vad exact ce decizie vreau, si am stat in frig afara, si am asteptat..pana nu am mai putut dar se pare ca oricum nu prea a ajutat. Pe moment m-am enervat si am urat…dar azi imi dau seama ca a schimbat situatia foarte putin.

Saptamana trecuta am fost la teatru la Nottara, o piesa frumoasa despre recrutare, si toate chestiile ascunse si gandite de recruitori, care sunt parca actori si gandesc totul pentru a afla omul cel mai potrivit pentru poostul respectiv..adesea cel mai nenorocit om, potrivit profilului.

Am petrecut o ora cu tataia duminica, si l am pus sa mi promita ca saptamana viitoare ma lasa sa-l iau inBucuresti. Mi se rupe inima cand ii vad ochii lucind si ca se simte neputincios, el cel mai viteaz si zglobiu om din viata mea..care acum abia se misca. Face 77 de ani anul asta si eu abia atunci am aflat ca a lucrat si la un circ, si mergea in spatele unchiului sau pe sarma, Alexander, om care a primit o masina de la rege in ’40, pentru ca a traversat Dunarea pe sarma…sper sa mai aud povesti de la tataia si sa-l fac mai fericit.

Ieri mi am bucurat ziua cu todor gheorghe si azi m a cuprins un dor..de nici eu nu stiu ce..doar ca vreau sa dansez cu Kitty undeva.

A, si azi parca as vrea sa am si o minune de copil

Lasă un răspuns

