cum sa vinzi

„i have a dream speech”

E important sa stii de ce vinzi sau faci ceva…de ce exista firma ta? Nu incepe sa spui ce faci, de ce esti mai bun si ce ai…spune in ce crezi: we believe in thinking differently..the way we do this is by making…deci totul e ca ordinea sa fie din interior spre exterior: why, how, what.

http://www.ted.com/playlists/60/work_smarter.html

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: