I-am spus de atatea ori ca atunci cand

I-am spus de atatea ori ca atunci cand vom iesi in vazul lumii, totul se va transforma, vor incepe sa ne modeleze ei, cand noi stim deja cel mai bine sa ne modelam unul pe celalalt. Ma temeam cel mai mult de asta si desi era ceva bolnavicios aveam impresia ca boala asta ne vindeca pe amandoi. Ca poti trai rezumandu-te doar la doua voci, iar restul fiind la radio, pe fundal. Ca semnul mai mare sau egal putea fi asociat doar cu cifra doi iar asta era singura logica din noi. Tot ce ne inconjura era vazut prin prisma asta, ne era mila sa spargem o nuca si ne reprosam o zi intreaga tragedia iscata. Cat de bolnavi! Ziua in care am decis sa nu deschidem maxilarele a fost cea mai dureroasa…vroiam sa ne auzim dar stiam amandoi ce grea e despartirea. Am decis apoi de comun acord ca nu se iubesc atat de mult daca pot sta si despartite, iar noi nu ne putem implica. Urmatoarea zi a fost ca si cum ne-am fi amintit ce inseamna sa poti rosti primul cuvant, si ne-am bucurat ca ne putem spune atatea. Imperecheam picaturile de ploaie si te chinuiai sa-i dai o lacrima celei care ramasese singura. Eram obsedati de cuvinte cu sens dublu, de propozitii ce ne pareau poezii, de indoi indoim doina indoiala si tot timpul tu gaseai mai multe. Cand ne-a murit pestoiul m-ai implorat, prin semne, sa mergem la o cunostinta sa ne dea altul. Nu puteam lasa pestoaica singura, asa ca am acceptat. Si am iesit..din ecuatie.

Lasă un răspuns

