11 mai

A fost ziua lui tataia 🙂 77 de ani suflati intr-o lumanare pastila pe-un tort de inghetata, fara nici o ezitare. Zi cu aventuri: pe drum au avut niste probleme, apoi pentru ca am intarziat stand acasa nu au prea mai vrut sa mearga..oricum realizasem ca si drumul cu masina ii obosise. O tura de bloc cu mamaia de mana, si un alt tort de inghetata bucurestean pentru pachet. Mamaia nu se poate bucura inafara curtii ei, asta e clar. Iar cum bucuria mamei inca mai inseamna si bucuria lui tataie, si au dorit amandoi sa ajunga cat mai repede acasa dupa ce mi-au vazut casuta si am povestit un pic. Tataia a fost impresionat de schimbarile vazute din masina, de spitalele pe care le stia, de internetul pe care i l-am prezentat si de povestea unchiului Alexandru Nicoalae, regele aerului, mergatorul pe sarma, poveste gasita pe internet care i-a amintit de copilaria sa, de vremea pe cand era asistentul marelui Alexander, imbracat in haine in camasa de matase alba cu maneci lungi. 

E clar ca eu m am simtit cel mai bine, caci tare mi-ar dorit sa vada unde imi petrec eu timpul acum. Mamaia era foarte trista ca nepoata ei sta intr-o cutie de chibrit, in care ea s-ar plictisi nu ar putea trai 🙂 Per total zi buna: ei bucurosi ca s-au intors acasa, si nedorindu-si sa o mai paraseasca (mamaiei ii era deja frica de moartea porcului, a puilor…asta dupa 6 ore de lipsa din curte), eu bucuroasa ca i-am chinuit 🙂

Lasă un răspuns

